יום רביעי, 11 ביוני 2014

חיים וייצמן היה מקנא – על הובלות ברחובות

+רון מובל
אחת התוצאות הבולטות ביותר של יוקר המחיה הישראלי והעליה המהירה במחירי הנדל"ן היא הגירה המונית של תושבי הערים הגדולות ובעיקר תל אביב אל ערי הלווין שלהן, או אפילו לפריפריה היותר רחוקה. העיר רחובות שנחשבה עד לפני כמה שנים לאחת הערים המנומנמות יותר במרכז, עם תדמית של מושבה גדולה הכוללת מכון מחקר מפורסם ושכונות רבות של עולי תימן, הפכה בשנים האחרונות לאחד היעדים החמים בשוק הנדל"ן והיא חווה צמיחה דמוגרפית מהירה ונהירה של אלפי זוגות צעירים מגוש דן, המעניקים לה אופי חדש והופכים אותה לעיר צעירה ותוססת.

השינוי הזה בעיר הביא לבנייתן של אלפי יחידות דיור המאוכלסות ע"י משפחות צעירות, שמן הסתם זקוקות לשירותי חברת הובלות אל העיר. רבות מחברות ההובלות ברחובות מעידות על עליה ניכרת בתדירות ההובלות המבוצעות בעיר, ודרישה הולכת וגוברת להובלות נוספות המצריכה הגדלת כח האדם המקצועי בתחום.

גם בתוך העיר – הובלות ברחובות למשפרי דיור

הובלות דירה שבעבר נחשבו לענף מיושן ולא מקצועי, השתנו לחלוטין בעקבות השינויים בהרכב האוכלוסיה בעיר, וכיום גם חברות הובלה מערים קרובות לרחובות כמו ראשון לציון, מספקות שירותי הובלה בתוך העיר. אם עד לפני כמה עשורים התאפיינה רחובות בעיקר במבנים פרטיים או בעלי מספר קומות קטן לכל היותר, הרי שההגירה החיובית אל העיר הביאה איתה גם בתים משותפים רבי קומות, ומגדלי מגורים הנבנים בקצב מהיר בשכונותיה החדשות. רבים מתושבי העיר הוותיקים, מבצעים "שדרוג" דיור, כך שמעבר להובלות עבור תושבים חדשים מתבצעות גם הובלות ברחובות בתוך העיר ומשכונה לשכונה. ישנן מספר חברות מקומיות המבצעות הובלות ברחובות, כשאליהן מצטרפות מספר חברות מערים סמוכות המכירות את העיר ומספקות שירות הובלה באיכות גבוהה.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.