יום שלישי, 13 במאי 2014

כבר לא חאפרים - הכירו את חברת ההובלות של המאה ה-21

אם בעבר הסתפקו הישראלים בטנדר מזדמן או בחאפרים למיניהם להובלת תכולת הדירה שלהם, הרי שכיום עם העליה באיכות החיים והעליה במחיר המוצרים המרכיבים את תכולת הדירה הישראלית הממוצעת, עלתה גם הדרישה לאיכות ולסטנדרטים בהם נדרשת חברת הובלות לעמוד, כמו גם דרישות מחמירות לגבי הדרך בה מובלת תכולת הדירה ליעדה החדש.
העשורים האחרונים הביאו איתם צמיחה כלכלית מהירה, והישראלים הפכו לחלק בלתי נפרד מהעולם המפותח. השינויים הללו הובילו גם לשינוי מהותי בהרכב תכולת הדירה של הישראלי הממוצע, ואם במאה הקודמת התמקדו הישראלים בדאגה למקרר או למערכת הישיבה, הרי שכיום כוללת תכולת הדירה עשרות ולעיתים מאות פריטי ציוד עדינים ורגישים, המכילים שלל רכיבי טכנולוגיה עדינים, ריהוט עתיק שנרכש בכסף רב או כל פריטים אישיים שהובאו לדירה מטיולים ברחבי העולם.

תתפלאו לגלות מה מציעות חברות ההובלה ללקוח החדש

ביצוע הובלות של תכולת דירה בישראל של המאה ה-21 הפכה למקצוע הדורש רמת מקצועיות גבוהה, רמת שירות אישי שבעבר נחסכה מהמובילים, והבנה מעמיקה של מבנה החברה הישראלית והרגלי המגורים החדשים של העם היושב בציון. תשכחו מהמוביל המיוזע וגס הרוח עם הגופיה האפורה המשליך ארגזים שאספתם בחנויות המכולת הסמוכה בהם ארזתם את חייכם, לידי חברו המיוזע לא פחות. חברת הובלות מודרנית תקפיד על לבוש הולם של עובדיה, מיתוג, חיוך מאיר עיניים ושירות אדיב המכיר בערך הלקוח, אספקת ארגזים המיועדים לאריזה בגודל אחיד, ועוד שירותים רבים שבעבר לא סיפקו חברות ההובלה כלל. אז אם אתם מתכננים מעבר דירה בקרוב, או אפילו העברת תכולה חלקית לאחסון או ליעד חדש, דעו כי כיום אפשרויות הבחירה העומדות בפניכם כמעט אינן מוגבלות, החל מהובלות מלאות וכלה אפילו בהובלות קטנות במיוחד המיועדות לפריטים בודדים.
+רון מובל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.